Organizace vzdělávání a chodu MŠ
Organizace vzdělávání
6.30 – 8.15 hod. |
- příchod dětí
- po dohodě lze domluvit příchod dle individuální potřeby
|
6.30 – 9.45 hod. |
- spontánní hry a zájmové činnosti dle volby dětí
- rozvíjení podnětů nabízených učitelkou
- indiv. činnost zdravotní cvičení, řízené činnosti
|
8.45 – 9.00 hod. |
- společná dopolední svačinka
|
9.45 – 11,45 hod. |
- pobyt venku, délka pobytu omezena pouze nepříznivým počasím (silný mráz, déšť, vítr)
|
11.45 – 12.20 hod. |
|
12.30 – 14.15 hod. |
- příprava na odpočinek
- poslech pohádky
- děti, které neusnou, odchází průběžně od 13.30 do třídy kde mají připraveny klidové činnosti
|
14.15 – 15.45 hod. |
- sebeobslužné činnosti, hygiena
- společná svačina do 15.00
- hry a zájmové činnosti dětí
- individuální práce s dětmi
|
Organizační zajištění chodu MŠ
- denní řád je dostatečně pružný, umožňující reagovat na individuální potřeby dětí
- záměrem je děti zatěžovat přiměřeně, v rámci jejich možností a dát jim možnost kdykoliv relaxovat
- do denního programu jsou pravidelně zařazovány řízené zdravotně preventivní aktivity pedagogové se plně věnují dětem a jejich vzdělávání
- vyvážený poměr spontánních a řízených aktivit v denním programu
- dostatek času pro spontánní hry, jejich dokončení případné pozdější pokračování
- aktivity organizovány tak, aby podněcovaly děti k vlastní aktivitě, aby se zapojovaly do činností a pracovaly svým tempem
- je dostatečně dbáno na soukromí dítěte
- plánování činností vychází ze zájmu a potřeb dětí.
Informace o zpracování osobních údajů zde.